Minden tekintetben vonzza a szemet: megigéz a luxus és csillogás!
A Roamer karórák nagy nevű márkának számítanak manapság, nem véletlenül.
Olyan elegánsak és szemet gyönyörködtetőké, hogy sokan valódi luxusékszerként tartják őket számon, pedig óraként sem utolsók.
Azt mondják, hogy a külső megfog, a belső pedig megtart, és ebben van valami.
Sőt, ez hatványozottan igaz ez a Roamer órákra.
Az óra márkák közül talán a Roameré a leggyorsabb sikertörténet, amit kiválóan fémjelez, hogy 1923-ra évi egymillió órát készítettek, 1932-ben pedig már 1200 dolgozó szerepelt a fizetési listán.
A Roamer fontos filozófiája volt a valódi értékek képviselete, és ezt nagyon komolyan vették.
Sokak szerint ez vezethetett ahhoz a jelentős sikerhez és magas óraeladáshoz, amit elértek az elmúlt években, és mára reneszánszukat élik a Roamerek.
Hogy miért?
Egyrészt mert jó volt a márkaépítés, másrészt mert érdemes volt építeni, hiszen amit kínáltak szerették a vásárlók és ennek nyilvánvalóan megvolt a maga oka.
Ezt a több mint 120 éve alapított svájci céget mindmáig az egyszerűség, megbízhatóság, eredetiség, mint legfontosabb alapvető értékek jellemeznek.
Ezek azok a dolgok, melyekkel nem nagyon lehet vitatkozni főleg ha órákról van szó, hiszen mindenki számára vonzó értékeket képviselnek.
Bár a vizek meghódítását egyértelműen a Doxa mondhatja magáénak, azért a Roamer is kivette a történetből a részét, ahogy sok más márka is, de ők még a dolgok hajnalán.
Meglepik a világot 1955-ben az Anfibio nevű masszív, vízálló óra sorozatukkal, mely rendkívüli tartósságával és megbízhatóságával hamarosan világhírnévre tesz szert.
Hogy mennyire jól sikerült volt ez a koncepció jól mutatja, hogy 1974-ben 250 000 darabot sikerül értékesíteni utódjából.