Az óramárka, aminek 10 év kellett a sikerhez: sokan tanulhatnának a készítőiktől, egyszerűen zseniális

Egy nem szokványos óragyár nem szokványos tempójának története...

Ki képes 10 év alatt a semmiből egy remek óragyárat létrehozni, ami minőségi órákat gyárt, és sokan meg vannak vele elégedve?

Nos, nem sokan.

Egyes legendás óramárkáknak évtizedek kellettek ehhez.

Vannak, akik nem aprózzák el a dolgokat, és 10 év alatt végigcsinálták!


Ez is a német Haemmer karóra márka műszaki és formatervezési rátermettségének bizonyítéka.

Hlager Bohne- és Jeroen Opdern-nek volt 2008-ban egy ötlete: elképzeléseiket és mérnöki tehetségüket beleolvasztani egy olyan karóra gyártásába, ami ismerté válik. A Haemmer a kezdetektől fogva a minőség, a luxus, az exkluzivitás és a csúcs design pillérein áll.

E gyártó órái feltűnők, szemtelenek és bátrak. Egyszerűen nem mindenki számára készültek. Ami azonban valóban plusz pontot jelent, az az áruk. Ezért is a Haemmer szlogenje a " minőség, amit megengedhet magának".

A Haemmer egyértelmű sikere a gyorsaságban és a jó döntéshozásban rejlik.



A gyártót versenyképes volt ebben a 10 évben, és mindig próbálta maximálisan kiszolgálni az óratulajdonosok igényeit.

Hónapokig lehetne sorolni a gyártó legjobb kollekcióit, és a nagyon is maradandó óramodelleket.

A bevezető kezdete utáni nagy sikerek egyike volt például az aranyszínű Haemmer U-300-as darab. Ez gyakorlatilag sztárrá varázsolt akárkit, aki hordani kezdte.

Léteztek szolidabb darabok is, ilyen volt a fekete stílusban nyomuló HE-02 Duke. Egy igazi elegáns óra volt, amit bármilyen rendezvényre fel lehetett venni.

Hatalmas számlappal rendelkező órák jellemezték és jellemzik ma is a márkát. A legtöbb férfi karóra ugyanis 50 mm átmérőjű, ami igen nagynak számít, a női karóráik pedig 40 mm-esek.

A Haemmerek elemes kvarcszerkezettel vagy automata meghajtással működnek és forgatják az "idő kerekét".



Egyedisége, hogy bivalyerős, összesen 45 órás tartalékkal rendelkezik, ezért főleg a fiatalabb korosztályban igen népszerűvé vált a márka.

A self-promón kívül, melyet a márka saját magának készít, modelljei rendszeresen különböző celebek csuklóján is megjelennek.

10 év alatt ezt elérni nem semmi teljesítmény, és remekül mutatja azt, hogy a legendás, több évtizedes múlttal rendelkező óralegendák mellett is labdába lehet még rúgni egy-egy innovatív elképzeléssel és kitartó óraszeretettel.