A svájci órák megcélozták a fiatal generációt: formabontó óraforradalom

A svájci órakészítők üzletileg lemaradtak az Y generációról, így őket átugorva a mostani tinédzsereket célozzák meg az értékesítésnél, persze ehhez újszerű koncepciókra és innovatív eljárásokra van szükség.

A svájci órák az elmúlt években picit mintha lemaradtak volna a trendekről, vagy legalábbis a fiatalok divat igényét nem követték kellőképpen.

Azonban a hírek szerint kedvező folyamatok indulhatnak meg, melyek felvetik azt, hogy újra "beérik" ezt a generációt is az "órások".

Némely svájci iskola rendkívül büszke az örökségére, és arra, hogy folytatják a svájci óramárkák hagyományait

– nyilatkozta Cedric Antonio, a Collège du Léman marketing igazgatója.

De miről is van szó?

A korai megismertetés kulcsfontosságú, mivel a Z generáció tagjai előszeretettel vásárolnak az internetről, és előszeretettel használják a közösségi média nyújtotta előnyöket.

"Az elitiskolák diákjai már potenciális jövőbeni vásárlóink".

A luxus óramárkák léptek a közösségi médiák terén is:

A Patek Philippe saját Instagram-fiókot indított nemrégiben, miközben az IWC Schaffhausen és az Audemars Piguet csatlakoztak a kínai üzenetküldő alkalmazáshoz, a WeChathez.

Emellett kevésbé drága mechanikus órákat is gyártani kezdtek, valamint felfrissítették az online értékesítési platformokat is.

Most a Z generáción van tehát a hangsúly.

Ez egy nehezen elérhető csoport, de a svájci óragyártóknak nincs más választásuk, miután évekken át nem tudták megkedveltetni az Y generáció tagjaival a hagyományos karórákat.

Egy felmérés szerint a 22 és 37 év közöttiek kevesebb mint harmada visel mindennap órát.



OSZD MEG másokkal is!