Filippo Loreti: a litván testvérpárhoz fűződő évszázad biznisze, elérhető luxusóra igényeseknek

Luxus órát akarsz? ki mondta, hogy mindezért milliókat kell fizetni?

Sokszor nem is maga a termék, hanem a márkanév meg a felhajtás áraz be valamit a scillagos ég kategóriába.

A megfizethető luxusórák forradalmát például nem más hozta el, mint a jó nevű Filippo Loreti, amelynek hirdetései, termékbemutatói az utóbbi időkben lépten-nyomon felbukkannak a különböző közösségi oldalakon:

A sokmilliós Omegákkal, Rolexekkel és Patek Philippe-ekkel szemben a Filippo Loreti egyik luxusmodelljét, a Milanót például akár 139 euróért, vagyis alig több mint 40 ezer forintért bárki magáénak tudhatta.



A Forbes magazin tavaly májusban egyenesen a közismert milliárdoshoz, Elon Muskhoz hasonlította a Filippo Loreti vezetőit, akik a Tesla főnökéhez hasonló hihetetlen munkabírással dolgoznak a luxus elérhetővé tételén.

„A Filippo Loreti kihagyja a nagykereskedőket, a terjesztőket és a kiskereskedelmi árrést, és 1000 dolláros, vagy drágább, limitált kiadású olasz luxusórákat kínál kevesebb mint 200 dollárért”.

A svájci és olasz szálról szóló reklámszövegekhez képest az igazság az, hogy a Filippo Loretit két huszonéves fiatalember, Matas és Danielius Jakutis találta ki, akik, mint a nevükből talán kiderül, se nem svájciak, se nem olaszok, hanem litvánok.



Az órák tokjai nem évtizedeken át a saját műhelyükben tökélyre fejlesztett, egyedi szerkezeteket rejtenek.

A most éppen 239 dollárért (60 ezer forintért) kapható Venice Moonphase Blue Gold például holdfázis funkcióval ellátott kvarcóra, „zafírüveggel” és „prémium olasz bőrszíjjal”, hátlapján a Szent Márk-székesegyház monumentálisan elegáns vonalaival.

A hivatalos leírás szerint az óra „olyan bátor vezetőknek való, akik nem fogadják el a visszautasítást”.



OSZD MEG másokkal is!