Fossil: kevésbé ismert, márka remekre szabott órái, ahogyan még nem láttad

Az amerikai designer cég szlogenje az „Érezd magad jól!”.

Például azzal, hogy úgy öltözködsz valamint viselsz olyan karórát, amely neked tetsző, amelynek van stílusa valamint az egyéniségedhez illő, amelyben egyszerűen jól érzed magad.

A tartós nemesacél tokkal, a vízálló szigeteléssel valamint a minőségi Seiko szerkezetekkel készülnek el a divatos modellek. Az egyik legnagyobb olyan cég a Fossil, amelyről általában kevesen tudnak.

Pedig ellenállhatatlanul divatos, felhozatala főként quartz órákból tevődik össze, valamint következetességre utalnak az árak is a Fossil-nál.



Megmutatja a tavalyi 850 millió dolláros forgalma azt, hogy mekkora cégről van is itt szó. 1984-ben alapították a vállalatot a Kartsotis fivérek, Tom valamint Kosta. Két, egyformán szemmel tartott irányelv meghatározta az arculatot, az érték valamint a divat.

Az órapiacon egyedüliként, így nagyot tarolt az arculat valamint a Fossilból egy igazi amerikai terméket formált. Megszülettek olyan időtálló órák, amelyek úgy, ahogy azt a divat megkövetelte a megjelenésben változni tudtak gond nélkül.

Átment egy meghökkentő növekedésen a cég 1984 óta. 1993-ban a Wall Street-re befészkelte magát a mindössze hetven millió dollárnyi bevétellel, valamint a FOSSIL név alatt kinőtte magát egy listázott vállalattá a NASDAQ. A 90-es évek elején beruházásokba kezdtek, hogy a minőséget megőrizzék, valamint a termelést irányíthassák.



Ahogy a Fossil vállalat egyre sikeresebb lett, úgy olyan más területekre is elkezdtek terjeszkedni, mint pl. a bőripar, napszemüvegek valamint egyéb javak.

Így a földrajzi terjeszkedést is célba vették. Napjainkban már a világ kilencven országában multinacionális márkanevek tulajdonosaként forgalmaznak rengeteg terméket. Az árusítás rengeteg forgalmazónál folyik a saját üzletein kívül, illetve az évi 850 millió dolláros bevételhez az internetes eladások is hozzátesznek.

A Fossil nem más, mint a Texas állambeli Richardson városában kamatoztatott nagy adag kreativitás, mivel az órák ott készülnek.

Szem előtt kell tartani négy szezont a divat világában. Ez pedig olyannyira jól megy a Fossilnak, hogy klasszikusok elkészítésére is hajlamos.



OSZD MEG másokkal is!