Meghódították a sportautókat de még a búvárok szívét is. Ez az ő történetük...
A mai óramárkák közül a Doxa egyre inkább népszerű, különösen a fiatalabb generációk körében, talán nem véletlenül. A Doxa egyszerre ötvözte remekül a régi vágású órák "világát" és formáit a modern idők hívó szavával.
Modern keretekbe öltöztették és költöztették azt a hagyományos és sokat emlegetett svájci "modort", amit a svájci óráktól már megszokhattunk.
Mindezt úgy, hogy egy hajszálat sem vesztettek el a minőségből, a precizitásból.
A Doxát 1889-ben alapították, Svájc szívében, a svájci órakészítés legleleményesebb fellegvárában, Neuchatel' s Jura hegyei között. A Doxa márka több mint egy évszázada egy lendületesen fejlődő céget takar, amely a maga nemében úttörőmunkát végzett az órák formatervezését illetően.
A harmincas évek elején, a repülőipar és az autóipar gyors fejlődése hatást gyakorolt az órakészítő iparra is.
Ducommun reagált a kibontakozó versenyautó-iparra és elkezdte fejleszteni a beépíthető órákat autókhoz és repülőgépekhez.
Ezek kiváló minőségű 8 napos óraszerkezetek voltak, amelyeket 1908-ban szabadalmaztatott, Doxa 8-day néven. Ezek az órák nevüket arról kapták, hogy egy felhúzással nyolc napig jártak.
A híres Bugatti 35 1924-től 1931-ig épült, ez volt a gyár legsikeresebb sportautója.
A korszak legnagyszerűbb autógyártója, Bugatti, híres versenyautóit a Doxa 8-day szerkezeteivel szerelte fel.
1967-ben a Doxa elhatározta, hogy búvárórával bővíti kollekcióját.
A búvárórák gyártásának ötlete rendkívüli és kihívó volt egy hagyományos svájci óragyár számára, mely addig elegáns, szolid fehér vagy sárga, arany karóráiról volt ismert és híres.
A Doxa társult Amerika egyik legnagyobb sportbúvár szervezetével hogy hasznot húzzon annak professzionális szaktudásából és kombinálja ezt egy majd százéves svájci óramanufaktúrával, annak érdekében, hogy kifejlessze a művészi búvárórákat.
OSZD MEG másokkal is!