A svájci órakészítők üzletileg lemaradtak az Y generációról, így őket átugorva a mostani tinédzsereket célozzák meg az értékesítésnél, persze ehhez újszerű koncepciókra és innovatív eljárásokra van szükség.
A svájci órák az elmúlt években picit mintha lemaradtak volna a trendekről, vagy legalábbis a fiatalok divat igényét nem követték kellőképpen.
Azonban a hírek szerint kedvező folyamatok indulhatnak meg, melyek felvetik azt, hogy újra "beérik" ezt a generációt is az "órások".
Némely svájci iskola rendkívül büszke az örökségére, és arra, hogy folytatják a svájci óramárkák hagyományait
– nyilatkozta Cedric Antonio, a Collège du Léman marketing igazgatója.
De miről is van szó?
A korai megismertetés kulcsfontosságú, mivel a Z generáció tagjai előszeretettel vásárolnak az internetről, és előszeretettel használják a közösségi média nyújtotta előnyöket.
"Az elitiskolák diákjai már potenciális jövőbeni vásárlóink".
A luxus óramárkák léptek a közösségi médiák terén is:
A Patek Philippe saját Instagram-fiókot indított nemrégiben, miközben az IWC Schaffhausen és az Audemars Piguet csatlakoztak a kínai üzenetküldő alkalmazáshoz, a WeChathez.
Emellett kevésbé drága mechanikus órákat is gyártani kezdtek, valamint felfrissítették az online értékesítési platformokat is.
Most a Z generáción van tehát a hangsúly.
Ez egy nehezen elérhető csoport, de a svájci óragyártóknak nincs más választásuk, miután éveken át nem tudták megkedveltetni az Y generáció tagjaival a hagyományos karórákat.
Egy felmérés szerint a 22 és 37 év közöttiek kevesebb mint harmada visel mindennap órát.
OSZD MEG másokkal is!