A Haemmer karórák lendületes múltja, avagy hogyan érték el a piaci sikert

10 év alatt a világsiker felé...

Létezhet olyan, hogy egy kíméletes és nagyon jó óramárka alig 10 év alatt nőjön ki a földből?

Mert gyakorlatilag a Haemmer órákkal pontosan ez történt...

Senki sem értette eleinte a siker titkát, aztán elkezdték elemezni, mit is tettek le az asztalra. Ma már akár tanítani lehetne a marketint stratégiát és a küzdelmet, amit ez az óramárka követett.

Mert tényleg tankönyvbe illik!

A német Haemmer karóra márka ugyanis igazi műszaki rátermettség, a zsenialitás bizonyítéka.



Hlager Bohne- és Jeroen Opdern-nek volt 2008-ban egy ötlete: elképzeléseiket és mérnöki tehetségüket beleolvasztani egy olyan karóra gyártásába, ami ismerté válik.

A Haemmer a kezdetektől fogva a minőség, a luxus, az exkluzivitás és a csúcs design pillérein áll.

E gyártó órái feltűnők, szemtelenek és bátrak. Egyszerűen nem mindenki számára készültek.

A Haemmer órák egyik jellemzője a méret.



A férfi Haemmer karórák ugyanis nemegyszer 50 mm átmérőjű számlappal rendelkeznek, ami valóban nem kevés (a női karórák kb. 40 mm-esek).

Az összes Haemmer vagy elemes Quartz szerkezettel vagy automata meghajtással működik, 45 órás tartalékkal. Talán mégy egyik márka sem hozta a stílus és a felszerelés hasonló kombinációját.

Ezért nem is csoda, hogy rendkívül kedvelt még a fiatalok körében is.



A self-promón kívül, melyet a márka saját magának készít, modelljei rendszeresen különböző celebek csuklóján is megjelennek.

Ami azonban valóban plusz pontot jelent, az az áruk. Ezért is a Haemmer szlogenje a " minőség, amit megengedhet magának".

OSZD MEG másokkal is!